Play World Forum

Oyunlarla ilgili herşey...
 
AnasayfaPortalKayıt OlGiriş yapKapı

Paylaş | 
 

 Sims3 Resimleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Web-Master
Web-Master
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 12/06/08

MesajKonu: Sims3 Resimleri   Cuma Haz. 13, 2008 12:32 am

Oyunun çıkmasına daha zaman varken oyun hakkında izlenim edinebileceğimiz resimler yayınlandı.





















Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://playworld.yetkinforum.com
SeL!N
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 106
Nerden : Bursa
Kayıt tarihi : 12/06/08

MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   Paz Haz. 15, 2008 4:12 pm

Resimler için teşekkürler umarım oyun çok güzel olur... :flower:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://playworld.yetkinforum.com
Kerodeth
Yeni Oyuncu
Yeni Oyuncu
avatar

Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 27/06/08

MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   Ptsi Tem. 07, 2008 12:11 am

sims 2 den bi farkı yok aslında Suspect
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Web-Master
Web-Master
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 12/06/08

MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   Ptsi Tem. 07, 2008 12:19 am

Kerodeth demiş ki:
sims 2 den bi farkı yok aslında Suspect

Evet, pek farklı değil ama birçok özellik ekleniyor diye biliyorum. Dur yazayım Very Happy

Gamestar Sims3 ile ilgili bir kaç özelliği bizlerle paylaştı. İşte Sims 3 ten bazı ayrıntılar...
*Sims2 de farklı eve veya mahalleye geçerken karşımıza çıkan loading ekranlarından kurtuluyoruz. Bütünleşik mahalle sistemi ile kolayca çarşıya gidebileceğiz veya farklı bir aileye geçebileceğiz. (benim pek inanasım gelmedi ama hadi hayırlısı :rolleyes: )
*Eşyaları 45 derece ile yerleştirebileceğiz.
*Simslerimiz Sims2 deki gibi iç çamaşırlarıyla komşuları karşılamayacaklar, kapıyı iç çamaşırıyla vs açmayacaklar.
*Sims3 diğer oyunların aksine daha düşük bir sistem gereksinimiyle karşımıza çıkacak. Aşırı pahalı donanımlara sahip olmamız gerekmeyecek. ( Sanırım bu en iyi haber. :sweatdrop: )
*Rod Humble oyunun % 60 'ını bitirdiklerini söylüyor. Bu demek oluyorki daha oyunda pek çok gelişme olacak.
*Skin bölümüne Asya teni de ekleniyor. Anlaşılan geniş bir sims oluşturma bölümü bizi bekliyor.
*Gece ve gündüz sims2 deki gibi aniden değişmeyecek. Hava yavaş yavaş kararacak veya aydınlanacak.
*Simlerimiz dedikodu yapıp bunu mahalleye yayabilecekler. (Anladığım kadarıyla dedikodu olayına biraz daha detay ekliyorlar Very Happy )
*Simlerin favori renk, müzik ve yemekleri olacak. Bunlar oyuna yeni eklenen kişilik sisteminin bir parçası olacak. :bye:

''Sims-3 şimdi hem de, Asyalı deri tonlarını destekleyecek. Gündüz ve gecenin arasında geçiş artık, fark edilir olmayacak. Oyun yavaşça, günden geceye ışık ilerleyecek. Sims, çevrenin etrafında dedikoduyu yayabilir. Sims şimdi, favori yiyecek gibi kesin şeylere bir likeninge sahip olacak, boyayacak, müzik.''Ve ayrıca eşyalar sadece ayrı olarak 45 derece değil istediğiniz şekilde yerleştirilecek.

''Hangi Sims-2 öğelerinin, Sims-3'e onların yolunu bulacak olduğu?
Bazı öğeler, başlangıçtan seçildi çünkü onlar, Sims-3'ün çekirdek tecrübesine uyar. Balık avlamak örneğin Sims-3'te önemli bir beceriye onu yapan genişleme özelliklerinin biridir.
Hem de bir yaratıcılık becerisi vardır, tek bu sefer piyanonun yerine gitarda temel alındığı.
Sims, etkileşimli bir sabun düşünülür. Sen, Sims-3'te daha yüksek bir düzeye bunu nasıl kaldıracaksın?
Muntazam çevre, kocaman bir adım ileriyedir. Oyuncu, çevreye gidebilecek, ve bütün sakinleri ayarlamak. Örneğin, eğer sen, sopranolar veya umutsuz ev hanımlarına senin çevreni yapmayı istersen, sen sonra, onların, o insanlar gibi sadece olduğu bütün sakinler tili ayarlayabilirsin. Ve sonra oyun, devralır, ve sen, o dünyanın parçası olursun. Bundan dolayı şeylerin, senin kontrolünden dışarı olduğundan beri gerçekte çok daha fazla sonra bir TV-dizidir.''

''Sims-3, çeşitli çevreyi içerecek mi?
Hayır, sadece 1 çevre vardır, fakat diğer taraftan aşırı derecede büyüktür — daha sonra 90 ev, her biri, bir Sim ailesi tarafından yaşadı. Ama sen, farklı deliklere çevreyi öyle kurtarabilirsin ki sen, çeşitli konuları yaratabilirsin. Muhtemelen sonra, biz, aletleri müsait yapacağız, bundan dolayı sen, senin kendi çevreni yaratabilirsin, ama tahliyede, sadece bir çevreyle senin takılmış.''

EA Games 1up sitesine Sims3 ile ilgili bir röportaj verdi. Soru-cevap şeklinde olan bu röportajdan edindiğimiz bilgilerden bazıları şunlar;
Oyuna Assassin's Creed denilen yapay zaka tarzı bir sistem ekleniyor. Bu sistem sayesinde simslerinimiz yolda karşılaştıkları engelleri kolayca aşabilecek. Ayrıca daha önceki oyunlarda yaptırdığınız bazı şeyleri simler hatırlayacak ve tercih yaparken en çok kulladığı yolu seçecek. Genişletilmiş mahalleyle birlikte böyle bir sistemi oyuna eklemeleri oyunda oluşması mutemel olan pek çok hatayı engelleyecek gibi görünüyor.

Sims3 te de Sims2 de olduğu gibi istediğimiz aileyi oynayabileceğiz. Sims2 den farkı ise bir aileyi oynarken diğer aileler eskiden olduğu gibi sabit kalmayacak. Yaşlanacaklar, çocuk sahibi olacaklar, evlenecekler... Bu yüzden simlerinizin ilişkileri de kendiliğinden yönelebilecek. Ancak tabiki asıl kontrol yine sizde olacak.

Bildiğiniz gibi bir simi öldürmek için kullandığımız ilk yöntem simi havuza sokup merdiveni silmek :sweatdrop: Anlaşılan yapımcılar da bu üçkağıdın farkındalar. Artık bu yöntemle simlerimizi öldüremeyeceğiz. Geliştirilen yapay zeka ile simlerimiz havuzdan sürünerek çıkmayı başarabilecekler. (Bu bilgi henüz kesin değil.)

Sims1 ve Sims2 de olan doğa üstü yaratıklar( vampir, kocaayak, robot, orman perisi vs) pek çok kişinin en sevdiği özelliklerden biri. Sims3te de bu tip yaratıklar olacak mı sorunusuna yapımcılar " Eğer bu tip yaratıkları seviyorsanız The Sims3 e hayran kalacaksınız." cevabını verdiler. Bu demek oluyorki The Sİms3te geniş bir çeşitlilikle karşılaşacağız.
Anlaşılan o ki gelişmiş yapay zeka teknolojisi ve değişik özellikleriyle bomba gibi bir oyun bizi bekliyor.

Eklenen yeni mahalle sistemine göre oyunda sadece tek bir arsa olacak. Bu arsa yaklaşık 100 adet araziden oluşacak. Ayrıca yine aynı mahallenin içinde mağaza, park, kütüphane gibi community dediğimiz yerler de buluncacak.

İhtiyaç bölümü 8 den 3'e düşürülmüş. (Konfor gibi bazı bazı ihtiyaçlar varlığını sürdürmeye devam edecek ancak İhtiyaç(mood) bülümünde gözükmeyecek. Örneğin rahat olmayan bir koltukta oturmanız sizin aksi davranışlar sergilemenize sebep olabilecek) Bu sayede etrafta daha çok gezip daha kuvvetli arkadaşlıklar kurabileceksiniz.(Sims2 deki gibi saat başı yemek yedirme zorunluğumuz kalkıyor sonunda :S )

Simslerimizin gittikleri işyerlerini görebiliyoruz ancak malesef onlara işlerinde eşlik edemiyoruz. :sorry: Mahallemizin içinde çeşitli işler için iş merkezleri olacak. Simlerimiz bu binalara girdikleri anda diğer sims oyunlarında olduğu gibi zaman hızlanacak ve iş bitiş saatine kadar bu tempoyla devam edecek.
İşimizde yükselmemiz sadece belli yetenek puanlarına bağlı olmayacak. Patronunuz ile ilişkiniz ve kişilik özellikleriniz işinizi yakından etkileyecek. Ayrıca işinizin size verdiği bazı özel görevleri yerine getirmeniz gerekecek.

Oyunda 80 adet kişilik türü olacak. Her simin 5 ana kişilik özelliği olacak. Bunların karışımından size özgü bir sim oluşacak. Ayrıca kişilik özellikleriniz çocuklarınıza da aktarılacak.

Grafikler resimlerde de gördüğünüz gibi sims2den daha gelişmiş. Ancak tüm bilgisayarlarda oynanabilmesi için aşırıya kaçılmamış.

Aspiration bölümünde köklü değişikler olacağı ise söylentiler arasında...

Simler ekmek almak için dışarı çıkabilecekler, arkadaşlarını ziyaret edip, sokakta yürüken eski bir arkadaşıyla karşılaşabilip onlardan iş önerisi alabilecekler ya da yolda yeni biriyle de arkadaş olabilecekler. Ayrıca çıktıkları simlerle bir barda veya diskoda buluşabilecekler.

Simlerin işlerinde iyi olmaları için hem patron hemde iş arkadaşlarıyla iyi olması gerekeyior.

Kişisel özelliklerine göre bir sim hem romantik hem de hırsızlık yapmayı seven biri olabilecek. Böylece çıktığı insanın cüzdanını çalabilecek. Very Happy

Ayrıca simlerin kendilerine özgü tanışma şekilleri ve mimikleri olabilecek. (Bon Voyage'da gestures diye bir seçenek vardı ya, yerel insanlardan öğreniliyordu. İşte Sims 3'te bunlar simlere özgü olacak.)

Kişisel Özellikler

Bu özellikler simin diğerleriyle nasıl iletişim kuracağını, isteklerini ve daha bir çok şeyi doğrudan etkiliyor. Örneğin espri anlayışı olmayan bir sime şaka yapıldığı zaman tepkisi pekte hoş olmayacak. Veya televizyon sevmeyen bir sim ile televiyon seyretmeyi seven bir sims aynı evde yaşarsa bunun yüzünden kavga bile edebilecekler.

The Neighbourhood (Türkçesini bulamadım ama siz biliyosunuzdur zaten Smile )

Temel oyunda yani Sims 3'ün ilk çıkanında sadece bir tane olackmış fakat bu sims2de olanından kat kat büyük olacakmış. 90dan fazla ev ve içinde yaşayanlarla kocaman bir Neighbourhood ve her binanın işlevi ayrı olmak üzere güzel bir oyun bizi bekliyor. Ayrıca hamile olan simler hastahanede doğuracak, simler parkta diğerleriyle tanışacak ve göle balık tutmaya gidebilecekler.

Kariyer

İşlerinde ilerlemek için artık sadece skillerini yükseltmekle kalmayacaklar. Mesela bir Sims 3'te garsonu düşünün . İşinde yükselmek için cooking skillini yükseltmesi lazım, yemek tarifleri kitapları filan alması lazım ve patronunu yemeğe davet etmesi bekleniyor.

Kısa bilgiler:

Oyunda yemek yapmak için içindekileri biz seçebileceğiz.
Wants ve Fears olmayacak bunun yerine Dreams and Promises olacak.
Bir Sim hamile olduğunda mutlu ve sevgilisi öldüğünde üzgün olabilecek.
6 tane kişilik özelliği seçilecek.
Ayrıca koltukların rengini seçtiniz diyelim aynı desende duvarlarınız bile olabilecek.




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://playworld.yetkinforum.com
Demet
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 66
Yaş : 21
Nerden : almanya
Kayıt tarihi : 20/12/08

MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   Salı Ara. 23, 2008 1:08 pm

Paylaşımınız için hepinize çooook teşekkürler bende paylaşmak istiyorum :

http://image.hotdog.hu/_data/members1/953/161953/images/sims3%204.jpg
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://playworld.yetkinforum.com/
tugcekitty
Yeni Oyuncu
Yeni Oyuncu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 4
Yaş : 22
Nerden : Sunset Valley'den
Kayıt tarihi : 16/05/09

MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   C.tesi Mayıs 16, 2009 11:18 am

Saolun.
Bu da benden
Daha yeni yayımlanan bir ekran görüntüsü.

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.trpaylasim.1forum.biz
Demet
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 66
Yaş : 21
Nerden : almanya
Kayıt tarihi : 20/12/08

MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   Ptsi Haz. 22, 2009 7:42 pm

Bana çok karışık geldi The Sims 3 ,ama sadece resimlerden biliyorum,o yüzden aslında asıl The Sims 3 oynayanlara sormak lazım.. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://playworld.yetkinforum.com/
sims-kol
Misafir



MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   C.tesi Tem. 18, 2009 5:28 pm

sor cnm sor ben oynuom o resimler biraz daha kalite ama aynı Zuhahah
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sims-kolik
Yeni Oyuncu
Yeni Oyuncu
avatar

Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 18
Nerden : mersin
Kayıt tarihi : 18/07/09

MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   C.tesi Tem. 18, 2009 5:42 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
damla
Misafir



MesajKonu: hangisiii?????   C.tesi Ağus. 29, 2009 3:28 pm

arkadaşlar acaba sims3 mü yoksa sims2 mi daha güzel hangisini almam daha doğru read Thank You
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Web-Master
Web-Master
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 114
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 12/06/08

MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   Ptsi Eyl. 07, 2009 5:58 pm

damla demiş ki:
arkadaşlar acaba sims3 mü yoksa sims2 mi daha güzel hangisini almam daha doğru read Thank You

Eğer daha önce seriyi oynamadıysanız Sims2'den başlamanız daha doğru. Daha sonraları Sims3'e geçebilirsiniz.. Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://playworld.yetkinforum.com
jıyu7y
Misafir



MesajKonu: huyıtı6k   Salı Ekim 27, 2009 3:45 pm

sims 3 ü al
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kull
Misafir



MesajKonu: sims 3   Paz Mart 28, 2010 3:52 pm

sims 3 süper bi oyun ben şu ana kadar simsin hiçbir serisini oynamadm sims 3ten başladım bu oyunu oynanya oynaya ustası oldum gerçekten zamanla ustası olunuyor..sims 3 ü alın bence hiç karışık deil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gamzeee
Misafir



MesajKonu: yok   Cuma Nis. 16, 2010 8:47 pm

arkadaşlar bende sims 3 var süper tavsiye ederim herkesede sims 2 nin 2 katı yer kaplıyorr pale pale pale pale Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Party Party Party Party Zuhahah Zuhahah Zuhahah
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gizemmm
Misafir



MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   Paz Haz. 06, 2010 6:28 pm

arkadaşlar ben sims 2 yide çok zor yüklemiştim bu 3. sü kimbilir nasıl yükleniyodur bi de ben vista kullanıyorum o yüzden çok daha zor oluyor sims 3 ü vistada nasıl yükleyebilirim bi anlatırsanız çok sewinirim:D Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
seloş
Misafir



MesajKonu: selehepsi25@hotmail.com   Perş. Haz. 24, 2010 1:23 pm

ya arkadaşlar ben yıllardır sims 2 yi oynuyorum ve ustası oldum artık eğer sims i hiç oynamayan yeni başlamak isteyen arkadaşlar varsa sims 2 den başlamalarını tavsiye ederim sims oynamayı geliştirdiğiniz zaman ise sims 3 e geçebilirsiniz:) Party
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
........
Misafir



MesajKonu: site_adresim@hotmail.com.tr   Cuma Ağus. 27, 2010 1:54 pm

Arkadaşlar Bende Sims 3 var ve çok güzel ve diğerlerinden 1.000 kat daha değişik!! ama Sims 1 de sims 2'de falan tatile gidiyolardı ama sims 3'de gidilmiyor. Ama işte çalışıyor okula gidiliyor (bu hepsinde vardı ama sims 3te gittiği yeri görebiliyorsun!) artık arabada satılıyo harika bi oyun diğerlerinde olduğu gibi Hırsız giriyo,yangın çıkıyor,hayaletler bile var!! Bu arada partide yapılıyor!!!! patinin 3 çeşidi var. 1. normal kıyafatlerle 2. resmi kıyafetlerle 3. havuz giysileriyle. Saat'ini ayarlıyosun falan filan isterseniz başka biyere gidip de parti yapılıyo! komşulara markete kütüphaneye hastaneye sinemayta hatta pikniğe bile gidilio. telefondan servis falan çağarıyo mesela polis, bebek bakıcısı , veya hizmetçi ama şunu unutmayın ki ingilizce! bunları yapmak için alt kısımda bir çanta resmi var. ona tıklıyosun. sonra ordan telefona tıklıyosun servis için service, başka biryerde parti için thow at party öyle birşeye evde parti içinde thow party'e falan tıklıyosun aynı zamanda fotorafta çekebiliyosun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! herhangi başka biryere gitmek içinde arabayı aldıktAN Sonra arabanın üstüne tıkla (ki önce başlat) sonrada karşına tüm şehir falan çıkıyo tıklanabilecek yerleri seç. komşuya falan gitmek içinde yanındaki eve falan tıkla. böyle anlatılacak ççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk şey var.




AMA ŞİMDİ BUNU DİKATTLİ DİNLEYİN. BEN BİR KAÇ GÜN ÖNCE ŞEHİRE FALAN BAKARKEN (KAYALİKLARA FALAN BAKIYODUM) ORADA BİR MAĞARA GÖRDÜM!!!!!MAĞARANIN GİRİŞİ TAHTALARLA KAPALIYDI!(TAMAMİYLE KAPALI DEĞİL BİRAZ AÇIKYERLER VARDI.)AMA TAHTALARIN ÜSTÜNDE SİMS'CE Bİ YAZI VARDI Very Happy BİŞEY ANLAMADIM AMA BU ÖNEMLİ DEĞİL!!!! MAĞARANIN GİRİŞİNDE 2 ÇİFT GÖZ VARDI!! ÇOK ŞAŞIRDIM!!! BİRKAÇ GÜN SONRADA SİMİMİ YANINA GÖTÜRDÜM HİÇBİŞEY OLMADI.




EEEEE HER OYUNUN BİR GİZLİSİ SAKLISI OLURMUŞ Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
şéqérqız
Misafir



MesajKonu: the sim 3    Cuma Eyl. 03, 2010 11:07 am

Outing arkadaşlar merhaba bende hem sim 2 hemde sims 3 var ama bence en güzeli sims 3 sims 2 de hemen ölüyorlar hiç sağlıklı değiller bide sims 2 de çok donuyor ö yüzden en güzeli sims 3 Love
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Sims3 Resimleri   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sims3 Resimleri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Alen Lee nin LOTR Resim Koleksiyonu
» Sims3 Hakkında Bilgiler

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Play World Forum :: Oyunlar :: The Sims Serisi :: The Sims 3-
Buraya geçin: